  • 41. Data: 2009-06-07 15:11:42
    Temat: Re: Fotka z fotoradaru i odmowa
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 6 Jun 2009 23:22:02 +0200, Nostradamus napisał(a):

    > I bez twoich zyczen policja i sady daja sobie rade z takimi gamoniami jak
    > ty.
    > I to od kilku lat.

    Istotnie, umarzając sprawe wobec niemożności ustalenia sprawcy.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 42. Data: 2009-06-07 18:36:13
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    wiadomości news:yjb89mdsy1zq.dlg@oldfield.org.pl...

    > Istotnie, umarzając sprawe wobec niemożności ustalenia sprawcy.

    Tylko w teorii grupowych filozofów.
    A w życiu jest tak, że 99% wniosków skierowanych do SG kończy się wyrokiem
    skazującym.

    Pzdr
    Leszek

  • 43. Data: 2009-06-08 06:33:16
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Tylko w teorii grupowych filozofów.
    > A w życiu jest tak, że 99% wniosków skierowanych do SG kończy się wyrokiem
    > skazującym.

    tylko dlatego ze obwiniony nie dotrzymuje terminow i nie umie sie bronic.
    Nie ma czegos takiego jak domniemanie niewinnosci. W sprawach najbardziej
    oczywistych sad najpierw wyda wyrok w trybie uproszczonym. Jak napiszesz
    sprzeciw to sie zaczyna. A i tak szanse na uniewinnienie sa male i nie ma to
    zwiazku ze zgromadzonym materialem dowodowym

    trzeba umiec sie bronic. Wtedy masz z gorki i masz mala sznase na skazanie.

    Icek

  • 44. Data: 2009-06-08 18:16:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 7 Jun 2009 20:36:13 +0200, Nostradamus napisał(a):

    > Tylko w teorii grupowych filozofów.

    Ciekawym zatem jest fakt, że rozprawa na jakiej byłem była w teorii. Nie
    wiedziałem, że sąd rejonowy wydział grodzki w Krakowie istnieje w teorii,

    > A w życiu jest tak, że 99% wniosków skierowanych do SG kończy się wyrokiem
    > skazującym.

    No w Twoim teorytycznym życiu z pewnością.