eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFirma telekomunikacyjna nie swiadczy uslug › Firma telekomunikacyjna nie swiadczy uslug
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!news.task.
    gda.pl!not-for-mail
    From: "PePe" <b...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Firma telekomunikacyjna nie swiadczy uslug
    Date: Tue, 27 Jan 2004 19:16:12 +0100
    Organization: Ye 'Ol Disorganized NNTPCache groupie
    Lines: 22
    Message-ID: <1...@n...mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: news.mm.pl
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1075227381 29980 217.172.224.230 (27 Jan 2004 18:16:21
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Jan 2004 18:16:21 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Cache-Post-Path: news.mm.pl!u...@h...gdynia.mm.pl
    X-Cache: nntpcache 3.0.1 (see http://www.nntpcache.org/)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:190198
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam serdecznie
    Od kilku kilku lat mam telefon w pewnej firmie telekomunikacyjnej (nie, nie Tpsa
    i nie Netia i nie Dialog :))
    Od kilku tygodni nie mogę jednak korzystać z tej usługi. (połączenie się
    zrywają, centrala zajęta, ja słyszę rozmówcę a on mnie nie itp. zabawa)
    W międzyczasie firma obniżyła kilkakrotnie abonament do 5 zł netto ponieważ jest
    świadoma kiepskiej jakości połączeń. Istnieje nawet w jej cenniku taka pozycja
    abonament dla systemu DECT o obniżonej jakości połączeń. Rzecz w tym że ta
    obniżona jakość połączeń polega na braku możliwości ich wykonywania (jak pisałem
    powyżej).
    Po telefonicznym złożeniu reklamacji usłyszałem że system jest zakłócany przez
    nadajniki komórkowe i nic nie mogą z tym zrobić. Sytuacja jest niewesoła bo nie
    mogę korzystać z telefonu pomimo podpisanej umowy. Firma ewidentnie niewłaściwie
    wykonuje usługę za którą płacę, chociaż obniżony abonament. I co z tym zrobić ?
    Może powołać się na prawo telekomunikacyjne czy w jakiś inny sposób zmusić ich
    do świadczenia usługi ?
    Nie chcę wypowiadać umowy i szukać innego dostawcy ponieważ 1- nie uśmiecha mi
    się ciągnięcie kabla telefonicznego przez całe nowe mieszkanie 2- nie lubię TPSA
    Pozdrawiam -PePe



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1