  • Data: 2005-10-05 08:29:33
    Temat: Fikcyjne przepisanie auta - pytania
    Od: "york" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam taki o to problem.
    Dobrzy znajomi poprosili mnie , zebym zgodzil sie na przepisanie ich
    auta na mnie. Maja spore zadluzenie w urzedach i pomalu splacaja, ale
    dlug jest na tyle duzy, ze ciagle maja wizyty komornikow i proby zajecia
    majatku. Zaprzyjazniony ich komornik zaproponowal zrobic licytacje
    auta przez ich firme i fikcyjna sprzedaż mi tego pojazdu za nieduza kwote 11 tys.

    Czy zgadzajac sie na to wszystko narazam sie na duze problemy ?
    wiem , ze powinno sie taka umowe kupna zglosic do urzedu i zaplacic podatek ,
    ale oni chca to zostawic miedzy nami i nigdzie nie zglaszac.
    Moze ktos z was mial podobna sytuacje , badz wie jak wyglada podobna procedura.
    Nie chcialbym byc dobrym kolega, a pozniej sam splacac z tego tytulu jakies
    naleznosci
    po latach.