  • Data: 2005-10-05 11:06:50
    Temat: Re: Fikcyjne przepisanie auta - pytania
    Od: "york" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przez jaką firmę licytacja??

    Licytacja ma byc zrobiona przez firme komornicza,
    ktora sama im zaproponowala takie rozwiazanie , zeby inny
    komornik nie mogl zabrac auta.

    > Kto zapłaci wylicytowaną kwotę?

    Nikt jej nie bedzie placicl .Wszytko tylko na papierze.

    > Na samochodzie ustanowiony jest zastaw rejestrowy, samochód jest
    > przewłaszczony na rzecz jakiegoś wierzyciela?

    Nie ma jeszcze na nim zastawu.

    > To zależy. Ja osobiście bym się w to nie pchał. Dlaczego?
    > A na przykład należałoby sprawdzić czy swoim zachowaniem wyczerpujesz
    > dyspozycję określoną w art. 18 § 3 kk w związku z art. 300 kk.
    > (pozorna sprzedaż za zaniżoną wartość pojazdu).

    Wartosci nie moza podwazyc bo auto jest warte ok 15 tys ale ma delikatne
    uszkodzenie drzwi wiec warte jest realnie ok 11-12tys.

    Zakladajac ze zgodze sie i oni zaplaca za mnie podatek od tej umowy kupna , to
    czy mozna zrobic to tak, ze ja im te auto wypożyczam i bedzie nadal zarejestrowane
    na nich i ubezpieczone ?