  • 1. Data: 2002-07-22 19:13:08
    Temat: Faktura VAT
    Od: "Tomasz Sobczak" <s...@c...pl>

    Witam grupowiczów

    Mam taki problem
    Czy prowadząc małą działalność gospodarczą do wystawienie FV muszę uzywać
    przeznaczonego do tego celu oprogramowania czy też mogę ją wystawić w jakimś
    edytorze tekstu. czy są jakieś przepisy prawne w tej sprawie.

  • 2. Data: 2002-07-22 20:23:30
    Temat: Re: Faktura VAT
    Od: "Mich" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Sobczak" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jakimś
    > edytorze tekstu. czy są jakieś przepisy prawne w tej sprawie.

    Faktura moze być wykonana dowolna techniką : ręcznie, maszynowo,
    komputerowo. Nie ma przepisu okreslajacego formę graficzna, układ itd.
    Zasady wystawiania faktur vat okreslone sa w rozp.min.fin z 22.03.02 par.34
    DZ.U.nr.27, poz 268

  • 3. Data: 2002-07-23 07:52:13
    Od: "andrzejpdw" <a...@p...onet.pl>

    "Mich" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > komputerowo. Nie ma przepisu okreslajacego formę graficzna, układ itd.
    > Zasady wystawiania faktur vat okreslone sa w rozp.min.fin z 22.03.02

    Nawet na kolanie, musi tylko zawierac dane które zawarte sa w w.. rozp.
    andrzej

  • 4. Data: 2002-08-07 20:19:23
    Od: "L.Cyfer" <l...@N...onet.pl>

    Panowie j.w. mają absolutnie rację.