  • 31. Data: 2018-03-19 11:10:37
    Temat: Re: Fakt.pl : Blamaż Sądu Najwyższego ws. sędziego od wiertarki. Złamano żelazną zasadę prawną
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:p8noje$bav$...@n...news.atman.pl...
    >Nie ma takiej zasady. Sejm może jutro uchwalić, że od 2010 roku każdy
    >ma płacić jakiś podatek, i tylko inne ograniczające tego typu
    >zachowanie

    I moze jeszcze trzeba bedzie karne odsetki za spoznienie platnosci
    zaplacic ? :-)

    >przepisy mogą temu przeszkodzić, tak jak tylko samolot ze skrzydłami
    >może wznieść się w powietrze, bo inaczej spadnie.

    I to sa przepisy ?

    J.

  • 32. Data: 2018-03-19 11:16:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    org...
    On 2018-03-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Oj tam nie działa. W takim rejonie podatkowym to się nazywa po prostu
    >"zmiana interpretacji", a nie "działanie prawa wstecz" :)

    Tylko wiesz - to jednak znaczy, ze od dawna takie obowiazywalo, tylko
    sobie nie zdawano sprawy :-)
    I raczej rzadko bedzie "zmiana interpretacji" - po prostu
    interpretacja, oficjalna lub nie, ktorej do tej pory ze strony urzedu
    nie bylo.

    J.

  • 33. Data: 2018-03-19 14:08:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 19 Mar 2018 08:10:19 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > grawitacja ciągnie w dół.

    Zgodnie z teorią inteligentnego spadania, rzeczy spadają nie dlatego, że
    działa na nie siła grawitacji, ale ponieważ wyższy inteligentny byt popycha
    je w dół.

    Kto ma wolne 10 minut może poczytać poniższe. Moim zdaniem warto
    zainwestować ten czas, żeby poszerzyć horyzonty.
    https://www.salon24.pl/u/mattkaboom/154612,teoria-in
    teligentnego-spadania-if

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

  • 34. Data: 2018-03-20 00:31:05
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-03-19 14:08, Olin wrote:

> [...]
    >
    > Kto ma wolne 10 minut może poczytać poniższe. Moim zdaniem warto
    > zainwestować ten czas, żeby poszerzyć horyzonty.

    Na wszelki wypadek: pierwotne źródło to The Onion ;)

  • 35. Data: 2018-03-20 01:43:20
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-03-19 o 14:08, Olin pisze:

> [...]
    >
    > Kto ma wolne 10 minut może poczytać poniższe. Moim zdaniem warto
    > zainwestować ten czas, żeby poszerzyć horyzonty.

    Bardzo mi się to kojarzy z teoriami smoleńskimi niejakiego walniętego
    Antoniego M.

    --
    Sonn

  • 36. Data: 2018-03-20 11:48:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 20 Mar 2018 01:43:20 +0100, Sonn napisał(a):

    > Bardzo mi się to kojarzy z teoriami smoleńskimi niejakiego walniętego
    > Antoniego M.

    On nie podawał jeszcze dowodów biblijnych, ale prawdę ostateczną poznamy 10
    kwietnia, więc trzeba jeszcze dać mu szansę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl