  • 1. Data: 2004-05-13 16:10:56
    Temat: Eniro - jak anulować umowę
    Od: "kbo" <k...@p...fm>

    Jest taka sprawa. Spółka ma trzech wspólników. W KRS jest zapis, że
    reprezentują spółkę trzyosobowo, więc wszelkie umowy też zawsze podpisują we
    trzech (bank, umowy przetargowe, umowy na świadczenie usług
    telekomunikacyjnych itd.). Natomiast nieopatrznie jeden z wspólników kilka
    dni temu podpisał umowę na ogłoszenie w Panoramie Firm na co dwaj pozostali
    nie wyrazili zgody i wysłali odpowiednie pismo do Eniro wraz z kopią wypisu
    z KRS. W odpowiedzi wyrażono zgodę na odstąpienie od umowy ale i tak trzeba
    zapłacić 25% kwoty z umowy.
    Tak więc zapytuję czy jest możliwe aby nie płacić wogóle ponieważ umowa
    została zawarta z osobą która nie może reprezentować firmy samodzielnie. Czy
    warto się sądzić, bo pewnie Eniro nie odpuści?

    kbo

  • 2. Data: 2004-05-13 16:33:40
    Temat: Re: Eniro - jak anulować umowę
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Użytkownik "kbo" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > ponieważ umowa została zawarta z osobą która nie może reprezentować
    > firmy samodzielnie. Czy warto się sądzić, bo pewnie Eniro nie odpuści?

    no ale jak ?
    przecież ta umowa jest nieważna, bo podpisał ją tylko jeden ze
    wspólników ...

    czy napewno zostało wysłane pismo do eniro ?
    co jest napisane w warunkach umowy ??? bo z tego co pamietam tam od
    zawsze bylo o możliwości odstąpienia w przeciągu kilku dni bez
    ponoszenia kosztów

    zasadniczo możliwa jest taka opcja że listo dostał sprzedający wam
    reklamę bluffuje
    wpłacicie 25 % ogłoszenie się ukaże i razem z książką dostaniecie
    fakturę na całość

  • 3. Data: 2004-05-14 06:19:42
    Temat: Re: Eniro - jak anulowac umowe (was: Eniro - jak anulować umowę)
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Thu, 13 May 2004 18:33:40 +0200, na pl.soc.prawo, Jarek Skórski napisał(a):

    > przecież ta umowa jest nieważna, bo podpisał ją tylko jeden ze
    > wspólników ...

    Wlasnie, umowa jest niewazna - obowiazek zaplaty nie istnieje.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 4. Data: 2004-05-14 08:32:59
    Od: "KBO" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek Skórski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > no ale jak ?
    > przecież ta umowa jest nieważna, bo podpisał ją tylko jeden ze
    > wspólników ...

    Czy jest na to jakiś paragraf w np. K.C.?

    > czy napewno zostało wysłane pismo do eniro ?

    Tak pismo zostało wysłane i na tej podstawie dostaliśmy odpowiedź faksem, że
    mamy zapłaciś te 25%.

    > co jest napisane w warunkach umowy ??? bo z tego co pamietam tam od
    > zawsze bylo o możliwości odstąpienia w przeciągu kilku dni bez
    > ponoszenia kosztów

    Można odstąpić bez opłat w przeciągu 3 dni. Ale wspólnicy zorientowali się
    trochę później.

    kbo

  • 5. Data: 2004-05-14 09:36:22
    Temat: Re: Eniro - jak anulowac umowe
    Od: piotr <x...@x...pl>

    > Wlasnie, umowa jest niewazna - obowiazek zaplaty nie istnieje.

    Podobnie stało się na umowie sprzedaży ośrodka wczasowego na Mazurach i
    syndyk myślał, że uda się tą umowę unieważnić i odzyskać Węgorzewo -
    przegrał w sądzie, bo to tylko brak formalny.

  • 6. Data: 2004-05-14 17:12:58
    Od: Kaz59 <K...@w...pl>

    ja też mam negatywne doświadczenia z tą Eniro
    ..oni działają w zasadzie po piracku !!! lepiej zapomnieć o nich że wogóle
    istnieje taka firma i ich usługi ...tak bedzie bezpieczniej !!!.