  • 1. Data: 2007-01-13 10:32:42
    Temat: Ekspertyza a zwrot kosztów
    Od: "Mr. Adam" <c...@o...pl>

    Witam

    Oddałem buty do reklamcji. Nie uznali mi jej w sklepie. Na swój koszt
    oddałem do innego ekspertam, który wydał pozytywną dla mnie ekspertyze.
    Koszt tej usługi to 80 zł. W sklepie powiedziano mi, że raczej nie mogę się
    domagać zwrotu pieniędzy, ale za buty oczywiście oddadzą. Koszt butów to 250
    zł, więc ekpertyza była warta 1/3 butów. Pytanie: Czy mogę od sklepu domagac
    się zwrotu kosztów ekpertyzy.

    Pozdrawiam
    Mr. Adam

  • 2. Data: 2007-01-14 10:48:56
    Temat: Re: Ekspertyza a zwrot kosztów
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "Mr. Adam" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    250
    > zł, więc ekpertyza była warta 1/3 butów. Pytanie: Czy mogę od sklepu

    Domagac mozesz sie zawsze na drodze cywilnej , tego ci nikt nie zabroni .
    Tylko chciec mozna ....

    Jaca