    From: " Matrix" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ekspertyza
    Date: Mon, 20 Nov 2006 22:05:55 +0000 (UTC)

    Witam,
    czy istnieje możliwość zlecenia prywatnej ekspertyzy przedmiotów,
    przechowywanych przez notariusza, tak aby sąd/prokurator uznali tę ekspertyzę ??

    Pytam, ponieważ dostarczyłem prokuratorowi w Krakowie niezbitych dowodów
    fałszerstwa, których nie uznano, wymawiając się bezzasadnymi argumentami -
    ogólnie sprawa wygląda tak - o czym mnie przestrzegały osoby z kręgów
    prawniczych - że sprawie chce się urkęcić łeb, bo jest niewygodna. Robię co w
    mojej mocy, ale nic nie skutkuje, są uparci jak diabli, przeszedłem już
    wszystkie odwołania na koniec dostarczyłem niesamowicie wiarygodne dowody na
    co prokuratura nie reaguje...
    Dla tego chcę dokonać prywatnej ekspertyzy przedmiotów, które prokuratura chce
    mi wydać natomiast ja przyjdę po odbiór od razu z notariuszem, aby
    zabezpieczył przedmioty, bym nie mógł zostać pomówiony o ew. zmiany.

    I pytanie dodatkowe, czy na wezwanie jako świadka mogę przyprowadzić dodatkową
    osobę w postaci notariusza ?? Chyba mogę ? Takiego prawa nie mogą mi chyba
    odmówić ??

    pozdrawiam