    From: Bolcio1 <b...@m...ru>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Egzekucja komornicza
    Date: Mon, 4 Oct 2010 17:21:54 -0700 (PDT)

    Mieszkam (bez meldunku) w domu jednorodzinnym członka bliskiej
    rodziny, - z poprzedniego miejsca zamieszkania i zameldowania
    eksmitowano mnie i administracyjnie wymeldowano, lokalu socjalnego
    przyznanego przez sad dotychczas nie otrzymałem. Mam z właścicielem
    podpisaną umowę na bezpłatne użytkowanie pomieszczeń de-facto odrębne
    mieszkanie (osobne bezpośrednie wejście z zewnątrz, inna kondygnacja
    itp) od zajmowanych przez własciciela domu. Mieszkanie to posiada
    własną kuchnię i łazienkę i jest wyposażone w podstawowe sprzęty. W
    zamian zobowiązałem się w umowie do świadczenia drobnych prac
    konserwatorskich i napraw w domu (nie, nie nazywam się min. Graś;-)
    W związku ze wszczętą przeciwko mnie sądową egzekucją komorniczą mam
    nast. pytania:
    1. czy komornik może domagac sie wejscia do częsci domu własciciela?
    czy moze zajmowac tam ruchomości (juz się nimi interesował)?
    2. czy wszystkie rachunki bankowe objęte są ochroną kwoty nie
    podlegajacej zajęciu (zdaje sie to 3krotna wysokośc śr. poborów), czy
    tylko takie, które explicite nazywają się oszczędnościowe?
    3. czy może w ramach tych rachunków obciążać przypisane do nich karty
    kredytowe?
    4. czy komornik, ot tak sobie, może przyznać wynagrodzenie (które ja
    przeciez ostatecznie zapłacę) adwokatowi wierzyciela za udział (w
    bliżej nieznanej formie) w egzekucji?
    5. jak jest praktyka przy zbiegu egzekucji sadowej i
    administracyjnej,- komu zwykle przyznawane jest ich prowadzenie?