    From: "Doktor L" <doktorlubicz[:-)]@op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ERA - wypowiedzenie umowy na czas określony
    Date: Tue, 13 Jan 2004 18:06:13 +0100
    Sender: d...@o...pl@81.210.16.131

    Witam,

    Jestem abonentem sieci ERA. Mam umowę na czas określony np do 20 stycznia
    2004. Kiedy skontaktowałem się z BOA dowiedziałem się, że aby zakończyć
    umowę muszę złożyć wypowiedzenie na 30 dni przed terminem wygaśnięcia umowy.
    W przeciwnym razie umowa zostanie automatycznie przedłużona na czas
    nieokreślony.
    Aby wtedy wypowiedzieć umowę bedę według Regulaminu ERY musiał odczekać
    miesięczny okres wypowiedzenia plus czas do końca pełnego cyklu
    rozliczeniowego. Wygląda na to, że do 20 zostało już tylko 7 dni więc
    pomimo, że umowa wygasa bedę musiał płacić dalej przez conajmniej półtorej
    miesiąca.

    Czy to jest zgodne z prawem, że z dniem wygaśnięcia umowy na czas określony
    nie mogę zrezygnować z ich usług?

    Pozdrawiam,
    DL.