    From: "Mongooes" <m...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: E-kartki - jak to sie ma z prawem?
    Date: Sun, 23 Mar 2003 20:41:30 +0100

    Witam
    mam zamiar zrobic serwis z e-kartkami.
    dla tych ktorzy nie wiedza jak dziala taki serwis to tlumacze:
    1. klient wybiera sobie obrazek
    2. spisuje swoje dane (imie/pseudonim, adres email)
    3. podaje email i imie/pseudonim odbiorcy
    4. system wysyla do odbiorcy powiadomienie ze pod takim a takim adresem
    znajduje sie kartka wyslana do niego
    5. odbiorca klika na ww link i dostaje kartke

    teraz mam pytanie co do 4 punktu. czy wysylajac reklame przy okazji takiego
    powiadomienia bedzie spamem? w zasadzie odbiorca nie wrazil zgody na
    przesylanie reklam. czy dodajac na strone teks powiadamiajacy wysylajacego
    ze na email odbiorcy pojdzie rowniez reklama? czy wtedy to tez bedzie spam?

    Mongooes