    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dzień Nauczyciela - dzień wolny od pracy
    Date: Tue, 12 Oct 2010 10:10:42 +0200

    Na początku chciałbym złożyć najlepsze życzenia z okazji nadchodzącego
    dnia nauczyciela.

    Mam jednak pytanie - święto to nie jest (chyba) ustawowe, a jedynie
    obyczajowe czy w takim układzie można dać z tej okazji "wszystkim
    dzieciom" wolne, a właściwie nauczycielom i zamknąć szkołę.
    Czy szkoła w takim przypadku nie ma obowiązku zapewnić dzieciom opiekę?

    Jak to jest?

    Wczoraj dowiedziałem się, że czwartek dzieci mają wolne ja ani moja żona
    nie mamy możliwości wziąć urlopu. Co mam zrobić z dziećmi?

    Ariusz