    From: "Wojtek" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dziedziczenie dlugow przez zony i wnoczkow
    Date: Mon, 26 Jul 2004 19:25:59 +0200

    Witam
    Zmarla moja mama ktora zastawila dosc sporo dlugow (kredyty w
    bankach,prywatne pozyczki) , jedynie zostala polisa ubezpieczeniowa na
    zycie.
    Pytanie czy wystarczy jak ja i moj brat odrzuca spadek po mamie (dlugi sa
    prawdopodobnie wyzsze niz kwota ubezpieczenie) czy lepiej przyjac spadek z
    dobrodziejstwem inwentarza (ktorego nie ma - ale jest polisa).
    Nastepne pytanie czy nasze zony i niepelnoletnie dzieci musza tez odrzucic
    spadek czy wystarczy jesli zrobia to tylko synowie.

    Z gory dziekuje