  • 1. Data: 2003-06-08 22:55:27
    Temat: Re: Dzieci na drodze - kogo prosić o "bumpę" (pr óg na drodze)
    Od: "JFK" <k...@T...pl>

    > Jakie znowu szykany ?
    --------------------\ /-----------------
    \0______0/

    ----------------\ /------------------
    \_____________/
    istaw droge w ten sposob tam gdzie 0 saa dzialajace na wyobraznie slupy :)
    i postaraj sie nia przejechac 100km/h
    znajdziesz sie na tych sluchpach i spokoj :)
    amortyzatorow to nie niszczy ale ksozt budowy duzo drozszy
    przyzanm ze ja osobiscie lubie garby
    predkosci nie zmniejszaja bo u nasz sa tuz za skrzyzorwaniami
    wiec dres-cary i tak maja dluuuuga prosta do wyscigow
    ale za to odpadl problem ruchu
    byl u nas remont glownej i puscili kolo nas objazd
    kupe ludzi sie przyzwyczailo ze da sie taki dlugi odcinek sciac bez
    swiatel i byla rzez ogolna
    postawili garby i sie uspokoilo
    naiwasem mowiac jeden znic jest tak:
    _________________________
    | | | | | |
    #
    #
    #
    _______________#_ _______
    i wszyscy robia objazd parkingiem (to tek rkeski pionowe u gory)
    wiec dziala jako szykana wlasnie
    ale najfajniesz jest to ze tylko czekam kiedy powitaja sie na tym parkingu
    dwa autka jadace z rpzeciwka bo jeden z nich wyjedzie z za zakretu szerkim
    lukim by na ten parking trafic a drugi wlanis bedzie po nim jechac..
    juz raz widzialem jak byo baaaardzo blisko
    zwlaszcza ze przed tym parkingiem ludzie nie hamuja kompletnie :)
    sorkiz e sie rozpisalem
    ale mam nadziej ze rysunki sie nie rozsypia i wszytko bedzie jasne
    pozdrawiam
    --
    JFK

  • 2. Data: 2003-06-09 16:13:57
    Od: "A.Kaniewski" <m...@h...com>

    Witam.

    Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć do kogo należy się zwrócić o
    zainstalowanie progu na drodze osiedlowej (tzw. "bumpy")? Chciałbym coś
    zrobić zanim jeszcze nikt nie zginął - pisk opon słychać praktycznie
    codziennie, tylko tyle mamy tych urzędów, że już nie wiem, który się tym
    zajmie.

    z góry dzięki

    A.Kaniewski

  • 3. Data: 2003-06-09 16:37:49
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.Kaniewski" <m...@h...com> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć do kogo należy się zwrócić o
    > zainstalowanie progu na drodze osiedlowej (tzw. "bumpy")? Chciałbym coś

    Zapewne właściciela drogi czyli w tym wypadku osiedle (spółdzielnię).

    pozdrawiam
    Alek

  • 4. Data: 2003-06-09 17:23:44
    Od: "Shivman" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.Kaniewski" <m...@h...com> napisał w wiadomości
    > Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć do kogo należy się zwrócić o
    > zainstalowanie progu na drodze osiedlowej ...........

    Ludzie co wy z tymi progami?
    To najgłupszy pomysł. Dodam że obecnie nie jeżdżę autem :-)
    Współczuję temu w pobliżu którego domu taki próg zainstalują.

    Shivman
    s...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2003-06-09 18:00:05
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    Jak chcesz to załatwić szybko, to sam nie pisz - tylko idź na dyżur do
    radnych z Twojej dzielnicy i "podpuść" jakąś radną, która ma dzieci. To jest
    najszybsza droga, jaką znam.
    pozdrawiam:-)
    ewcia

  • 6. Data: 2003-06-09 18:01:08
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Shivman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ludzie co wy z tymi progami?
    > To najgłupszy pomysł. Dodam że obecnie nie jeżdżę autem :-)
    > Współczuję temu w pobliżu którego domu taki próg zainstalują.

    Lepiej postawic calodobowo policjanta z radarem ?
    A moze fotoradar w pancernej obudowie ?

    Karol

  • 7. Data: 2003-06-09 18:20:39
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik A.Kaniewski napisał:
    > Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć do kogo należy się zwrócić o
    > zainstalowanie progu na drodze osiedlowej (tzw. "bumpy")? [..]

    Widzę, że debilnych pomysłów nie sieją, same się rodzą :(

    zdumiony
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 8. Data: 2003-06-09 18:35:53
    Od: "Maceik Grochowski" <g...@p...onet.pl>

    > Widzę, że debilnych pomysłów nie sieją, same się rodzą :(
    > zdumiony
    > Arek

    A ja w tym nic debilnego nie widze, Widze co sie dzieje na osiedlach,
    zwlaszcza jesli kilka techno-koksow siedzi w jakims maluch-tuning i szpanuja
    przed laskami. Moj mlodszy brat kiedys ledwo uskoczyl przed takim kolesiem,
    ktory wylecial z zakretu. Zal ci auta czy co? Usuniecie wgniecienia po
    czlowieku by cie i tak wiecej kosztowalo niz zuzycie amortyzatorow.

    Pozdrawiam
    Maciek Grochowski

  • 9. Data: 2003-06-09 18:44:21
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Maceik Grochowski" <g...@p...onet.pl> napisał
    | A ja w tym nic debilnego nie widze,

    bez przesady, to jest debilne !!!!!!! zamiast tych kretyńskich zwalniaczy mogliby
    robić jakieś szykany czy coś takiego, tak jak za zachodnią granicą np.

  • 10. Data: 2003-06-09 18:54:26
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@o...pl news:9A4Fa.119508$lL2.1103516@news.chello.at

    > bez przesady, to jest debilne !!!!!!! zamiast tych kretyńskich
    > zwalniaczy mogliby robić jakieś szykany czy coś takiego, tak jak
    > za zachodnią granicą np.

    Jakie znowu szykay ?

    --
    :. http://www.raf256.com/from-news .: ~~~~~~~l-.~~~~~~\ SSN 688