  • 1. Data: 2003-06-08 20:58:52
    Temat: dochodzenie roszczen w obrocie zagranicznym
    Od: "VIQ" <v...@p...onet.pl>

    Jak powinny być rostrzygane spory wynikające z nieuregulowanych zobowiązań,
    jakie stosować prawa do naliczania odsetek (wedlug ktorych przepisow), jaka
    jest wlaściwość miejsca sądu dla obrotu międzynarodowego?

    Czy jedynym źródłem praw jest zawarty kontrakt między kontrahentami z dwóch
    różnych państw?

  • 2. Data: 2003-06-09 06:10:31
    Temat: Re: dochodzenie roszczen w obrocie zagranicznym
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    VIQ wrote:
> [...]
    > jest wlaściwość miejsca sądu dla obrotu międzynarodowego?
    > Czy jedynym źródłem praw jest zawarty kontrakt między kontrahentami z dwóch

    a odpowiedzi w:
    dwustronne konwencje z innymi państwami
    ustawa prawo prywatne międzynarodowe
    Konwencja o jurysdykcji i wykonywaniu orzeczeń sądowych w sprawach
    cywilnych i handlowych, sporządzonej w Lugano dnia 16 września 1988 r.
    kodeks postępowania cywilnego

    KG

  • 3. Data: 2003-06-09 14:32:11
    Od: "VIQ" <v...@p...onet.pl>