  • 1. Data: 2006-06-07 17:57:25
    Temat: Dzialnosc, albo jej brak
    Od: Gribik <g...@o...pl>

    Witam.
    5 lat temu zalozylem dzialalnosc.
    To znaczy zglosilem w Urzedzie,
    otrzymalem wpis do ewidencji, potem regon.
    I na tym stanelo. Nic wiecej nie robilem,
    zadnych faktur, wplat - nic kompletnie.
    NIe zglaszalem dzialalnosci w urzedzie skarbowym.
    Po prostu pomysl nie wypalil.
    Niedawno skreslilem dzialalnosc z urzedu miasta,
    dostalem rozwiazanie dzialalnosci(czy jak to sie tam nazywa).
    A dzisiaj dostalem wezwanie z urzedu skarbowego, w sprawie
    zlozenia wyjasnien odnosnie rezygnacji z dzialalnosci.
    Czy ktos mi moze powiedziec o co dokladnie chodzi?
    Czy cos mi grozi, lub zrobilem cos niezgodnie z przepisami?
    Pozdrawiam - Rafal.

  • 2. Data: 2006-06-08 04:26:06
    Temat: Re: Dzialnosc, albo jej brak
    Od: stern <s...@0...pl>

    Gribik napisał(a):
> [...]
    > Czy ktos mi moze powiedziec o co dokladnie chodzi?
    > Czy cos mi grozi, lub zrobilem cos niezgodnie z przepisami?

    Urząd chce Cię zpaytać czy faktycznie prowadziłeś działalność przez ten
    okres.
    Z ich punktu widzenia, zarejestrowałeś się 5 lat temu, po czym się
    wyrejestrowałeś, nie skłądając jednak zeznań podatkowych i tym podobnych
    rzeczy.

    Idziesz tam więc, wyjaśniasz i masz problem z głowy.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-06-08 12:21:34
    Od: Gribik <g...@o...pl>

    stern napisał(a):

> [...]
    > rzeczy.
    >
    > Idziesz tam więc, wyjaśniasz i masz problem z głowy.

    Bylem, wyjasnilem... Problem z glowy : )))
    Dzieki za odpowiedz!