  • 1. Data: 2002-06-16 16:01:01
    Temat: Działalność gospodarcza - problem
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    Od dwóch lat prowadzę firmę jednoosobową. Jestem vatowcem i rozliczam się na
    zasadach ogólnych. Z powodu trudnej sytuacji finansowej od listopada 2001
    nie odprowadzam składek na ZUS. Od tego samego czasu nie złożyłem też żadnej
    deklaracji do US ani rozliczenia rocznego.
    Nie stać mnie na uregulowanie zaległości. W jaki sposób wybrnąć z tej
    sytuacji?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2002-06-16 18:24:32
    Temat: Re: Działalność gospodarcza - problem
    Od: "Maciej Nowak" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marcin <m...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aeicpk$sq6$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > deklaracji do US ani rozliczenia rocznego.
    > Nie stać mnie na uregulowanie zaległości. W jaki sposób wybrnąć z tej

    Powinieneś był oddawać deklaracje w terminie. Gdyby tak było, to byś był
    tylko dłużnikiem i ZUS naliczyłby Ci odsetki o zaległych wpłat. Oczywiście
    mógłby też wymusić ściągnięcie zaległych należności, ale jeśli niepłacenie
    składek było niecelowe to pewnie nic by Ci nie zrobił.
    Co robi ZUS w sytuacji kiedy nie oddajesz druków to niestety nie wiem.
    Dziwne tylko, że jeszcze tego nie zauważyli w ZUSie. Oprogramowanie im
    nawala? :-)

    Maciej N.

  • 3. Data: 2002-06-16 18:48:01
    Od: radnor <r...@d...pl>

    On Sun, 16 Jun 2002 20:24:32 +0200, "Maciej Nowak"
    <n...@p...onet.pl> wrote:

    >Co robi ZUS w sytuacji kiedy nie oddajesz druków to niestety nie wiem.
    >Dziwne tylko, że jeszcze tego nie zauważyli w ZUSie. Oprogramowanie im
    >nawala? :-)

    pewnie zauważyli i stąd pytanie ;)

    >Maciej N.

    Ranger Radnor
    #klasyka Bomb Squad

    --
    pl.rec.gry.komputerowe.klasyka ICQ UIN #45007845