  • 1. Data: 2003-04-12 21:20:14
    Temat: Dyplom
    Od: l...@p...onet.pl

    Promotor mojego dyplomu groźił mi,że nie zdam dyplomu,mam na to
    światka.Niestety to bylo dzień przed obrona dyplomu-wolałem nie interwenjować u
    dyrektora,niestety nie zdałem dyplomu:(Naszczęście mogę zdawać w późniejszym
    terminie:)Ale jestem pewnien,że "on" i tak mnie obleje.Co mogę(prawnie) zrobić
    z tym faktem? Dyrektor o wszystkim wie,ale nie interwenjuje. Dziękuje za każdą
    odpowiedź

    Wojtek z Warszawt

  • 2. Data: 2003-04-13 09:34:34
    Temat: Re: Dyplom
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    Nie wiem jaka szkole konczysz, ale po prostu malo uczyles sie!!! Najlepsze
    dzialanie (zgodne z prawem!) to powtorzenie ostatniej klasy lub roku.
    Proponuje tez napisanie nowej pracy koncowej.

    A niby dlaczego mialby interweniowac? Ma zmusic nauczyciela do opanowania
    materialu za Ciebie?

    Prosze! Ale na pewno takiej nie oczekiwales ...
    zycze powodzenia! zbisa

  • 3. Data: 2003-04-13 11:49:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Nie wiem, co to za szkoła, ale jest coś takiego jak wniosek o komisyjny
    egzamin. Szczegółów powinieneś dowiedzieć się w kuratorium. Nie oznacza to
    wcale, że łatwiej go zdać, ale rozumiem, że Ty umiesz, tylko inni kłamią.

  • 4. Data: 2003-04-13 20:25:00
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    A z własnej autopsji...
    Pan doktor na studiach na drugim roku mnie zapamiętał. I też pogroził przy
    całej sali ludzi. I co?
    I na czwartym roku się spotkaliśmy znów na egzaminie. Dziwnym trafem była
    nawet Pani Dziekan.
    Wszedłem na egzamin a pan Doktor: "o to ten co ma niezdać". No i niezdałem.
    A wcale nie powiem, żeby boja wiedza akurat w tym temacie była mała. Zawsze
    można kogoś oblać tak samo jak zawsze kgoś można puścić z 3.
    a podsumowując: Musisz być naprawdę baaaardzo dobry, żeby zadzierać z
    prowadzącym zajęcia. Inaczej od razu składaj papiery na powtarzanie
    roku.(oczywiście jak zadrzesz)
    PawełJ

  • 5. Data: 2003-04-14 12:39:47
    Od: "Witold Rybarz" <w...@f...onet.pl>

    Znając środowisko szkolne - szkoły średnie (żona nauczyciel i sam również od
    kilku lat mam po parę godzin)-
    jeden z was to kawał chuja. Do tej pory nie znam z autopsji przypadku żeby
    jakiegoś matoła (bez obrazy nie znam Cię) nie chciało się na siłę wypchnąć
    ze szkoły z byle "dopem".
    --
    Pozdrawiam:
    w...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2003-04-15 15:26:40
    Od: l...@p...onet.pl

    > Znając środowisko szkolne - szkoły średnie (żona nauczyciel i sam również od
    > kilku lat mam po parę godzin)-
    > jeden z was to kawał ****.

    Kogo masz na myśli?

    >  Do tej pory nie znam z autopsji przypadku żeby
    > jakiegoś matoła (bez obrazy nie znam Cię) nie chciało się na siłę wypchnąć
    > ze szkoły z byle "dopem".

    Czy matoł udziela się czynnie w klasie? (organizuje wycieczki, zabawy wyjścia)
    Czy matoł na świadectwach z liceum ma same 4, 5 i 6?
    Czy matoł ma we wszystkich klasach zachoawnie "wzorowe"?

    Jeżeli nie, to nie jestem matołem

  • 7. Data: 2003-04-16 06:09:49
    Od: "Witold Rybarz" <w...@f...onet.pl>

    > Kogo masz na myśli?
    Nie znam sprawy dlatego napisałem jeden z Was.
    > Czy matoł udziela się czynnie w klasie? (organizuje wycieczki, zabawy
    wyjścia)
    > Czy matoł na świadectwach z liceum ma same 4, 5 i 6?
    > Czy matoł ma we wszystkich klasach zachoawnie "wzorowe"?
    No to jakie są powody jego zachowania? Nic nie dzieje się bez przyczyny,
    może coś naświetlisz więcej.

    --
    Pozdrawiam:
    w...@p...onet.pl

  • 8. Data: 2003-04-16 14:46:40
    Od: l...@p...onet.pl

    > Nie znam sprawy dlatego napisałem jeden z Was.
    > wyjścia)
    > No to jakie są powody jego zachowania? Nic nie dzieje się bez przyczyny,
    > może coś naświetlisz więcej.

    Jestem na tyle inteligentny(chyba),że jak bym wiedział co mu złego zrobiłem,to
    bym starał sie to naprawić i więcej tak nie robić. To chyba oczywiste, a nie
    które rzeczy dzieją sie bez przyczyny - np. słońce świeci, człowieka potrąca
    samochód, ludzie poznają sie itp. itd.

  • 9. Data: 2003-04-18 14:56:58
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu 16 Apr 2003 16:46:40 +0200, l...@p...onet.pl napisał:

    Trochę NTG, ale
    >które rzeczy dzieją sie bez przyczyny - np. słońce świeci, człowieka potrąca
    >samochód, ludzie poznają sie itp. itd.
    nic nie dzieje się bez przyczyny -słońce świeci bo zachodzą tam
    reakcje termonuklearne, człowieka potrącił samochód - bo wylazł na
    ulicę, ludzie poznają się bo znaleźli się w jednym miejscu i czasie

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski