  • Data: 2002-03-28 00:55:13
    Temat: Dwa pozwy sadowe - pytanie
    Od: "Tomek Wilczak" <v...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Potrzebuje pomocy , pogubilem sie w tych przepisach zupelnie. Chce pozwac 2
    moich dluznikow jeden z nich to firma a drugi osoba fizyczna. Obie
    naleznosci powstaly w taki sam sposob tzn swiadczylem na ich rzecz uslugi i
    zostawili mnie z "debetem". Niewiem do jakich sadow mam kierowac pozwy. W
    wypadku firmy jest to chyba sad gospodarczy , niewiem takze kogo wymienic po
    stronie pozwanej , czy nazwe firmy z adresem czy wlascicieli z adresami.
    Niemam pewnosci czy pozew moze byc na formularzu PU mimo ze kwota to tylko
    3000.
    W przypadku osoby fizycznej tez niemam pojecia czy sad gospodarczy czy jakis
    inny kwota 12000 i czy wystepowac do sadu o nakaz zaplaty w postepowainu
    upominawczym czy nakazowym. Ile wynosza w obu przypadkach oplaty , gdzie
    dokonuje sie platnosci?
    Prosze o pomoc

    Tomek