    From: "Solen" <S...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Drukowanie okładek do DVD
    Date: Fri, 26 Mar 2004 08:52:37 +0100

    Chcę świadczyć usługi drukarskie i chcę też drukować okładki do DVD wydanych
    w gazetach. Okładki nie są kopią dostępnych na rynku okładek z wydań
    pudełkowych, ale są przygotowane przez grafika choć oczywiście są pochodną
    kadrów filmowych, notatek o filmie z internetu, plakatów filmowych itp.
    Nurtuje mnie pytanie czy to jest dozwolone z punktu widzenia praw autorskich
    ew. jak się zabezpieczyć aby nie było tu żadnych wątpliwości prawnych. W
    końcu usługi poligraficzne mogę wykonywać. Czyli jeśli klient mi dostarczy
    materiał do druku to muszę sprawdzać jego prawa do drukowanego materiału?
    Czy wolno mi wydrukować dostarczony przez klienta materiał? Jakie warunki
    musiałbym spełnić?
    Z góry dzięki za odpowiedź.