    From: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Droga dojazdowa do budynku
    Date: Tue, 18 Dec 2007 13:11:48 +0100

    Kupiłem od developera mieszkanie w bloku, przy ulicy, która na dzień
    dzisiejszy jest drogą gruntową. W planach gminy jest przebudowa tej ulicy,
    ale ma to być zrobione do końca 2010 roku. Blok ten znajduje się przy końcu
    tej gruntowej ulicy, równoległej do ulicy asfaltowej. Gdy podejmowałem
    decyzję o zakupie tam mieszkania, pracownik developera poinformował mnie, że
    developer wybuduje odcinek łączący tą ulicę gruntową, przy której stoi blok,
    z równoległą ulicą asfaltową. Czy faktycznie developer ma taki obowiązek,
    tzn. zapewnić dojazd do budynku, czy były to tylko puste słowa tej osoby ?
    Osoba ta nie pracuje już u developera.