  • 1. Data: 2005-08-12 15:28:13
    Temat: Dotacje z UE na działalność
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Witam,
    Może nie do końca odpowiednia grupa, ale w usenecie nie ma chyba lepszej
    :) Po wejściu do UE otworzyły się niby drzwi dla osób kręcących własne
    biznesy. Czy może mi ktoś podać strony WWW traktujące o dofinansowaniu
    dla rozpoczynających działalność, bądź dofinansowanie do jakiś projektów
    itp. Nie chodzi o kredyt, a dofinansowanie :) Dofinanowanie od naszego
    pięknego kraju dla studentów rozpoczynających działalność też może być :)

    --
    Jakub

  • 2. Data: 2005-08-12 15:43:46
    Temat: Re: Dotacje z UE na działalność
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Jakub Żukowski napisał(a):
> [...]
    > itp. Nie chodzi o kredyt, a dofinansowanie :) Dofinanowanie od naszego
    > pięknego kraju dla studentów rozpoczynających działalność też może być :)

    zacznij od www.parp.gov.pl
    ale dłuuuuuga droga cię czeka

    tak, mam doświadczenie w dotacjach
    nie, nie dla rozpoczynających działalność..

    --
    pozdros
    icek