  • 1. Data: 2003-01-08 14:57:11
    Temat: Doradca tymczasowy (ubezwlasnowolnienie)
    Od: "Cezar" <c...@b...pl>

    Wskazecie mi prosze ktore artykuly i jakiego aktu prawnego reguluja sprawe
    funkcjonowania doradcy tymczasowego w postepowaniu ubezwlasnowolnienie.
    Jakos nie moge tego znalezc.

    Z gory dzieki

    Cezar

  • 2. Data: 2003-01-08 17:24:59
    Temat: Odp: Doradca tymczasowy (ubezwlasnowolnienie)
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Cezar <c...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avhe7h$b79$...@n...tpi.pl...
    > Wskazecie mi prosze ktore artykuly i jakiego aktu prawnego reguluja sprawe
    > funkcjonowania doradcy tymczasowego w postepowaniu ubezwlasnowolnienie.
    > Jakos nie moge tego znalezc.

    art.548-551 kpc

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-08 20:24:31