  • 11. Data: 2002-01-22 10:27:09
    Temat: Re: Jednak mają rację :-(((
    Od: "Darek W." <a...@p...pop.pl>

    Użytkownik "KRZEM" <m...@s...pl000> napisał w wiadomości
    news:Np038.212954$gX1.1685742@news.chello.at...

    > Sęk w tym że, pomijając wyraźnie określonego adresata kompetencji do
    > wydawania jednorazowych poleceń w art. 5, delegacji do wydawania ustaw nie
    > da się wyinterpretowywać - upoważnienie ustawowe winno być _wyraźne_.
    > Poza tym te dwa przepisy mówią o dwóch różnych rzeczach: pierwszy o
    > upoważnieniu ministrów do określenia wzorów znaków drogowych, drugi daje
    > osobom kierującym ruchem kompetencje do wydawania poleceń. C'est tout.

    Właśnie o to chodzi, że nie tylko osobom kierującym ruchem, ale także znakom
    i sygnałom - tym ustalanym przez ministra.

    Darek

  • 12. Data: 2002-01-22 13:36:32
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    A delegacje sa przy koncu kodeksu drogowego(tj.Ustawy)

  • 13. Data: 2002-01-22 13:53:04
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    > Właśnie o to chodzi, że nie tylko osobom kierującym ruchem, ale także
    znakom
    > i sygnałom - tym ustalanym przez ministra.

    Gubię się - co to jest kompetencja przyznana znakom i sygnałom?

    Marcin.

  • 14. Data: 2002-01-22 14:55:54
    Od: "Darek W." <a...@p...pop.pl>

    > znakom
    >
    > Gubię się - co to jest kompetencja przyznana znakom i sygnałom?

    Ja mam wiedzieć? To Ty użyłeś tego sformułowanie :-)))
    Przyznano uprawnienia do kierowania ruchem w sposób niezgodny z ustawą
    osobom kierującym ruchem oraz ministrowi - w postaci prawa do określania
    znaków drogowych. Osobom kierującym ruchem w sytuacji szczególnej - w
    porządku, ministrowi w żadnym wypadku.

    Darek

  • 15. Data: 2002-01-22 15:30:38
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

> [...]
    > osobom kierującym ruchem oraz ministrowi - w postaci prawa do określania
    > znaków drogowych. Osobom kierującym ruchem w sytuacji szczególnej - w

    Eeech, daje już sobie spokój.

    Marcin.

  • 16. Data: 2002-01-22 15:58:14
    Od: "Darek W." <a...@p...pop.pl>

    > Eeech, daje już sobie spokój.

    Szczerze mówiąc ja też miałem na to ochotę od pewnego czasu :-))

    Darek