  • 1. Data: 2004-01-07 08:47:35
    Temat: Dodatkowa praca administratora sieci
    Od: "Waldemar Piotrowski" <w...@p...onet.pl>

    Czy administrator sieci zatrudniony na stałe w firmie X może podjąć
    dodatkową pracę w firmie Y na 1/4 etatu ?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Waldek

  • 2. Data: 2004-01-07 10:30:55
    Temat: Re: Dodatkowa praca administratora sieci
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "Waldemar Piotrowski" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:btgh17$af7$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Czy administrator sieci zatrudniony na stałe w firmie X może
    > podjąć dodatkową pracę w firmie Y na 1/4 etatu ?

    A dlaczego miałby nie móc?

  • 3. Data: 2004-01-07 11:51:11
    Od: "Waldemar Piotrowski" <w...@p...onet.pl>

    > A dlaczego miałby nie móc?

    Myślałem, że prawo o ochronie danych osobowych może stanowić jakiś problem w
    podjęciu pracy.

    Pozdrawiam
    Waldek

  • 4. Data: 2004-01-07 12:14:29
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "Waldemar Piotrowski" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:btgrs8$mfk$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Myślałem, że prawo o ochronie danych osobowych
    > może stanowić jakiś problem w podjęciu pracy.

    Dlaczego???

  • 5. Data: 2004-01-07 13:07:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    wiadomości news:btgrs8$mfk$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Myślałem, że prawo o ochronie danych osobowych może stanowić jakiś

    Nie, ta ustawa w ogóle nie ma tutaj zastosowania. Jedynym racjonalnym
    ograniczeniem, jakie mogło by Cię wiązać, to gdybyś miał klauzulę o
    zakazie konkurencji przy umowie o pracę. Nic innego mi do głowy nie
    przychodzi, o ile nie jesteś urzędnikiem państwowym, bo tam jeszcze kilka
    ograniczeń by się znalazło.

  • 6. Data: 2004-01-08 06:36:56
    Od: "Waldemar Piotrowski" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > zakazie konkurencji przy umowie o pracę. Nic innego mi do głowy nie
    > przychodzi, o ile nie jesteś urzędnikiem państwowym, bo tam jeszcze kilka

    Pracuje w Urzędzie Miasta i Gminy. Jakie mogą być w tej sytuacji
    ograniczenia ?

    Waldek

  • 7. Data: 2004-01-08 11:49:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Waldemar Piotrowski" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:btitsq$n7q$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Pracuje w Urzędzie Miasta i Gminy. Jakie mogą być w tej sytuacji
    > ograniczenia ?

    Na Twoim stanowisku pewnie żadne, bo urzędnikiem nie jesteś, ale upewnij
    się w kadrach.