  • 11. Data: 2004-03-07 09:26:11
    Temat: Re: "Dobrowolne poddanie sie karze"
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Cezar wrote:
    > A kpk czytales?

    i?

    KG

  • 12. Data: 2004-03-07 14:04:39
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > i?
    >
    > KG
    Na pytanie odkad Policja sporzadza akty oskarzenia odpowiedz brzmi ze
    owszem sporzadza w dochodzeniu. Dlatego tez pytalem czy gosc czytal kpk.

    Cezar

  • 13. Data: 2004-03-07 14:20:14
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Cezar wrote:

    > Na pytanie odkad Policja sporzadza akty oskarzenia odpowiedz brzmi ze
    > owszem sporzadza w dochodzeniu. Dlatego tez pytalem czy gosc czytal kpk.

    pytanie "odkąd policja sporządza.." było odpowiedzią na pytanie "jaka tu
    rola policjantów" :)

    KG

  • 14. Data: 2004-03-07 15:40:45
    Od: scx <s...@w...pl>

    Cezar wypiszczał:

    > Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości

    > A kpk czytales?

    A co to jest? 8-|

    --
    scx
    Absolutnie nie wiem co tu napisac

  • 15. Data: 2004-03-08 01:03:53
    Od: scx <s...@w...pl>

    Cezar rzekł:

    > W praktyce : gdy przesluchiwali ciebie w ch. podejrzanego to pytali o to
    > jaki masz dochod miesiezny, czy pracujesz, ew. czy jestes na utrzymaniu
    > rodzicow i ile oni zarabiaja, czy masz majatek - takie pozycje sa w
    > portokole przesluchania podejrzanego. No wiec po tym sie ocenia mniej
    > wiecej na ile cie stac.

    W protokole jest zapisane to, co powyżej. Nie pytali się ile rodzice
    zarabiają.