  • 1. Data: 2004-08-27 06:01:15
    Temat: Do kogo nalezy domena?
    Od: Papik <p...@a...net>

    Witam.
    Zarejestrowalem domene u rejestratora beep.pl, jednak po pewnym czasie, bez
    informacji, domena wygasla (a ja zapomnialem przedluzyc rejestracje - 0
    informacji ze strony rejestratora). Teraz chce zarejestrowac ta domene u
    innego rejestratora, ale stary domaga sie pieniedzy za aktywacje, ktora tak
    naprawde nie ma uzasadnienia - wyludzenie.

    Czy moge w jakis sposob odzyskac domene na drodze sadowej ?

    Pytam na przyszlosc :)

    --
    * Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze tez jestem Quirkyalone :> *
    GG: 70701

  • 2. Data: 2004-08-27 08:16:56
    Temat: Re: Do kogo nalezy domena? Odp, do tego kto jest wpisany we whois
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

  • 3. Data: 2004-08-27 09:42:15
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Fri, 27 Aug 2004 10:16:56 +0200, Przemek R. napisał/napisała:

    no to dlaczego beep nie chce jej przekazac dalej z mojego polecenia ?
    Wrrr
    smierdzi szantazem :/

  • 4. Data: 2004-08-27 11:36:11
    Od: "Przemek R." <p...@g...pl>

    > no to dlaczego beep nie chce jej przekazac dalej z mojego polecenia ?
    > Wrrr
    > smierdzi szantazem :/

    nie zaplaciles, przepadlo. Poczytaj najpierw regulamin Beep i pozniej pisz,
    inaczej nie ma sensu gdybac.

    Szantaz potraktuj nie jako szantaz jako propozycje
    odsprzedania domeny (obecnie jest jego, ty nie zaplaciles, wiec straciles)
    [przypuszczam ze w regulaminie jest odpowiedni zapis]

    P.

    http://cpp.g5.pl Forum poświęcone językowi C,C++ i C#
    wraz z bibliotekami GUI, bibliotekami 3D i innymi...
    Jeżeli masz problemy z tymi językami, koniecznie
    tam wejdź, twój post nie pozostanie bez odpowiedzi!