  • 21. Data: 2013-12-12 08:59:45
    Temat: Re: Do kogo należą wolne (dzikie) koty?
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Jak miałam 9 lub 10 lat w okolicy pojawił się nowy kolega z inego miasta,
    przeprowadził się. Bawiliśmy się w zgrai , a on sie pyta:
    - A dokąd jest wasz teren? Do tamtego hodnika?
    - Nie ma granicy.
    - No, ale dokąd wy się bawicie?
    - Bawimy się gdzie chcemy.
    - To ja narysuję kreskę, i od tej lini podwurko będzie moje.
    - Możesz sobie narysować, ale my i tak będziemy tam biegać.
    - Ale tamto będzie moje!
    - Nie to jest wspulne, to jest publiczne.

    Następnego dnia graliśmy w kwadraty. Na dużym hodniku stale było wyrysowane
    miejsce do gry białą kredą, zestaw kwadratuw o boku około 1 m dla każdego
    dziecka po 1 ( nie koniecznie ustawine w szahownice , ale pszyległe). Czasem
    tylko, po deszczu należało pole poprawić.
    - To ten kwadrat będzie muj?
    - Nikt nie ma swojego. Zawsze wystarczy. Jak nie wystarczy, to się dorysuje
    jeden więcej. Ale wystrczy.
    - Ale ten będzie muj!
    - Nie, dziś twuj, jutro kogoś innego.
    Odszedł i czegoś szuka w trawie.
    - Czego szukasz?
    - Tu była taka czerwona cegła. Narysuję sobie kwadrat czerwony i ten będzie
    muj.
    Na szczęscie nie znalazł.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 22. Data: 2013-12-12 18:28:30
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jest też z dnia z dnia 21 sierpnia 1997 r.
    > W wątku padło stwierdzenie, że miasto dofinansowało spółdzielnię.
    > Zapewne w ramach i na podstawie tego przepisu.
    > BTW miejskie kolonie (nie stada) kocie raczej spełniają definicję z
    art.4
    > pkt. 21 ww. ustawy, chociaż dołączają do nich koty z pkt. 16

    Miasto nie dofinansowuje spółdzielni mieszkaniowej.
    Miasto na podstawie art. 11a ust.2 pkt 2 ustawy daje karmę.
    Karmę tę dostaje osoba która koty dokarmia.

    Ktoś z potrzeby serca te koty dogląda ale nie ponosi
    (jak deklaruje) nakładów finansowych na opiekę
    weterynaryjną (sterylizacja, ostry dyżur, okresowe
    przeglądy).
    Pani z magistratu powiedziała, ze raz do roku jest spis
    czy stan się zgadza i czy pełniący rolę "opiekuna"
    wart jest dalszej współpracy.

  • 23. Data: 2013-12-14 10:29:59
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    sqlwiel napisał(a) :
    > Ilustracja, luźno związana z tematem:
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e907169e977f625d
    .html

    Inny luźno związany z tematem sposób selekcji gołębi
    http://www.youtube.com/watch?v=f5RA3BtlcWE

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600