  • 21. Data: 2005-05-20 20:53:42
    Temat: Re: Długie - Baterie Nokia z Chin i problemy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "love" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:B4nje.10295$_f7.3926@trndny01...

    > Pytanie: w jaki sposob adwokat N wie o wewnetrznych sprawach UC. Widze
    > tutaj sprawe kryminalna dla adwokata.

    Tu nie masz racji. Ponieważ naruszenie znaku towarowego jest
    przestępstwem ściganym na wniosek uprawnionego, więc do obowiązku
    podmiotu, który ujawnił na;leży wystaranie się takowy wniosek o
    ściganie.

  • 22. Data: 2005-05-20 21:10:59
    Od: borowka <s...@l...pl>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > przestępstwem ściganym na wniosek uprawnionego, więc do obowiązku
    > podmiotu, który ujawnił na;leży wystaranie się takowy wniosek o

    Urzad nie ma prawa oglaszac jak by nie bylo stronom trzecim o
    postepowaniu celnym. Tym samym adwokat wszedl w posiadanie wiedzy co do
    ktorem bylo oczywiste naruszenie tajjemnicy sluzbowej urzedu.

    Teraz przetestujmy odwracajac sytuacje. N sprowadza z Chin a urzednik
    dzwoni do konkurencyjnego importera w Pcimiu Gornym, zawiadamiajac ze
    konkurencja ma taka to a taka przesylke, i podaje wszystkie szczegoly.

  • 23. Data: 2005-05-20 22:10:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "borowka" <s...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    do
    > ktorem bylo oczywiste naruszenie tajjemnicy sluzbowej urzedu.

    To nie jest postępowanie celne, tylko karne i urząd nie tyle ma prawo,
    co obowiązek poinformować strony. A kancelaria reprezentuje w Polsce
    pokrzywdzonego i nie jest osobą trzecią.

    > Teraz przetestujmy odwracajac sytuacje. N sprowadza z Chin a urzednik
    > dzwoni do konkurencyjnego importera w Pcimiu Gornym, zawiadamiajac ze
    > konkurencja ma taka to a taka przesylke, i podaje wszystkie szczegoly.

    Kancelaria jest przedstawiciele pokrzywdzonego. A pokrzywdzony jest
    jedną z osób, której z mocy prawa (kpk) doręcza się postanowienie o
    wszczęciu postępowania. Co więcej przepis wymaga od organu ścigania, by
    wystarał się o wniosek o ściganie. To jak ma tego Twoim zdaniem dokonać,
    nie informując jednocześnie pokrzywdzonego o tym, że ujawnił
    przestępstwo?

  • 24. Data: 2005-05-20 22:46:10
    Od: borowka <s...@l...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "borowka" <s...@l...pl> napisał w wiadomości

    > do

    > To nie jest postępowanie celne, tylko karne i urząd nie tyle ma prawo,
    > co obowiązek poinformować strony.

    Z tego co widze, to postepowania karnego nie bylo. Zreszta czlowiek
    formalnie nawet nie odebral. Wiec Nokia nie mogla byc STRONA i
    zawiadomiona o niczym. Zwykla korupcja urzednicza i tyle. Adwokat z
    polotem wyrwalby ladna sume od Nokii.

    > A kancelaria reprezentuje w Polsce
    > pokrzywdzonego i nie jest osobą trzecią.

    Jaki pokrzywdzony skoro nie stwierdzono naruszenia prawa? Zreszta w
    ktorym momencie Nokia stala sie DFORMALNIE pokrzywdzona?

    > Kancelaria jest przedstawiciele pokrzywdzonego.

    Ale Nokia nie jest pokrzywdzona bo

    1. Nie stwierdzono przestepstwa.
    2. Nie bylo nawet zadnego postepowania.

    A pokrzywdzony jest
    > jedną z osób, której z mocy prawa (kpk) doręcza się postanowienie o
    > wszczęciu postępowania.

    Wlasnie. Ciekawe kto i kiedy to zrobil. Z tego co widze, to zawiadomiono
    Nokie nielegalnie.

    > Co więcej przepis wymaga od organu ścigania, by
    > wystarał się o wniosek o ściganie.

    Kto mowi o sciganiu? Z informacji wynika, ze Nokia dowiedziala sie
    tylnymi drzwiami. A urzednik musi miec papiery jezeli zrobil to zgodnie
    z prawem.

    >To jak ma tego Twoim zdaniem dokonać,
    > nie informując jednocześnie pokrzywdzonego o tym, że ujawnił
    > przestępstwo?

    Nie ma pokrzywdzonego bo nie udowodniono przestepstwa. Nie udowodniono
    przestepstwa, bo sprawa jest w pieluchach. Na tym etapie Nokia jako
    strona nie istnieje dla urzedu celnego. Wszelkie zawiadomienia byly
    naruszeniem tajemnicy (kryminalne). Ladna sprawa dla dobrego adwokata
    ktory chce zarobic.

  • 25. Data: 2005-05-20 23:44:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Z tego co widze, to postepowania karnego nie bylo.

    A po czym to widzisz? No bo ja akurat nie mam pomysłu na żadne inne
    postępowanie.

    > Jaki pokrzywdzony skoro nie stwierdzono naruszenia prawa? Zreszta w
    > ktorym momencie Nokia stala sie DFORMALNIE pokrzywdzona?

    W momencie, gdy ktos wyprodukował podrobione baterie.

    > Ale Nokia nie jest pokrzywdzona bo
    >
    > 1. Nie stwierdzono przestepstwa.
    > 2. Nie bylo nawet zadnego postepowania.

    Pokrzywdzona staje sie w chwili wyprodukowania podróbek. postępowanie ma
    jedynie na celu udowodnienie tego.

    > A pokrzywdzony jest
    > Wlasnie. Ciekawe kto i kiedy to zrobil. Z tego co widze, to
    zawiadomiono
    > Nokie nielegalnie.

    Jak najbardziej legalnie. Zrobił to Urząd Celny po ujawnienia
    podejrzenia podrobienia.

    > Kto mowi o sciganiu? Z informacji wynika, ze Nokia dowiedziala sie
    > tylnymi drzwiami. A urzednik musi miec papiery jezeli zrobil to
    zgodnie
    > z prawem.

    Moim zdaniem próbujesz na siłe dowieść czegoś, czego dowieść sie nie da.
    Przeczytaj choć trochę kpk, bo dyskusja przestaje mieć sens.

> [...]
    > strona nie istnieje dla urzedu celnego. Wszelkie zawiadomienia byly
    > naruszeniem tajemnicy (kryminalne). Ladna sprawa dla dobrego adwokata

    Opadło mi już wszystko.