    From: a...@p...gda.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Developer robi problem z zakupem lokalu - mozna go pozwac?
    Date: Wed, 29 Jan 2003 10:24:05 +0000 (UTC)

    Witam

    Mam taka oto sytuacje.
    Jest sobie developer sprzedajacy lokal biurowy. Dal ogloszenie w prasie z
    cena za m2. Pisemnie zlozylem mu oferte cenowa nizsza niz to optowal w
    ogloszeniu. W odpowiedzi dostalem, ze oferty mojej nie przyjmuje i proponuje
    mi taka a taka cene. Zgodzilem sie na ta kwote i juz od prawie tygodnia
    jestem zwodzony telefonicznie - developer chyba nie chce mi sprzedac tego
    lokalu. Cala korespondencje prowadzilem na pismie, choc od momentu mojej
    akceptacji ichnich warunkow nie mam od nich zadnej oficjalnej (na pismie)
    informacji.

    Moja obawa jest taka, ze developer sprzeda (moze juz to zrobil) ten lokal a
    ja zostane nabity w butelke.

    Czy w mojej sytuacji prawnie mam jakas mozliwosc wywarcia nacisku na
    sprzedawce skoro zaakceptowalem jego oferte?

    Ew. czy jesli developer sprzeda ten lokal komus innemu to prawnie zlamal on
    jakies przepisy i moge go pozwac? Mialem i mam koszty dot. zalatwienia
    kredytu i jego utrzymania.

    Andrzej
    --
    Email: a...@p...gda.pl