    From: " maxi" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Deprawowanie małoletnieo dziecka
    Date: Thu, 19 Mar 2009 14:29:43 +0000 (UTC)

    Witam,

    mój sąsiad, który jest wdowcem wychowyje samotnie 8-letniego syna.To
    dziecko ,już od dawna jest buntowane przeciwko najbliższej rodzinie,
    wytykane są rózne błędy rodzinne po których "tatuś" mówi: "my tego nie
    lubimy, nie znosimy etc.", wyzywa przy dziecku innych dorosłych, zabrania mu
    kontaktów z rodziną, rówieśnikami w szkole /dziecko jest ze szkóły odbierane
    i do wieczora siedzi zamknięte z taktusiem w domu, który sączy mu jad do
    ucha ...niestety, słyszałam :(
    Ostatnio też słyszałam instrukcję odnośnie kota siedzącego na schodach:
    "dziecko"- o tato, jaki ładny kotek...
    "tatuś" - ty go wpuszczałeś do domu?
    "dziecko" - nie, tato
    "tatuś" - nie? NO TO KOPA MU !!!

    Zatanawiam się, czy tego gdzieś nie zgłosić...facet jest pozatym agresywny,
    chamski, krzyczy na tego małego, parę razy mu przylał i słyszałam, jak
    płacze :( Ojciec ewidentnie ma coś z głową nie tak, miewał spychopatyczne
    zachowania i ma założoną przez rodzinę sprawę o znęcanie się fizyczne i
    psychiczne z art.207
    Kanalia z tego tatusia, nie dość, ze dziecko straciło rok temu matkę, to
    jeszcze i ojciec nie za dobry...
    Czy w takim przypadku policja sama nakaże jakieś testy czy kuratora dla
    dziecka?
    Proszę o wypowiedzi, leży mi na sercu dobro dziecka, by nie zostało w
    przyszłości psycholem...
    pozdr