  • 11. Data: 2002-11-12 07:19:54
    Temat: Re: Definicja pracy
    Od: z...@p...onet.pl

    > Wracając do meritum: "czas pobytu na delegacji" poza
    > okresem świadczenia pracy nie jest czasem pracy :]
    > i do próby rozwikłania czym jest "praca" wnosi raczej
    > komplikacje niż uproszczenia :)
    Nie chodzi mi o delegacje :)które są czasową formą pełnienia obowiązków.
    Z tego co wiem wszelkie świadczenia wypłacane pracownikom można wpisać w
    koszty:) ale nie o to chodzi.
    Chodzi o to, że obowiązujący kodeks pracy jest niespójny, odwołuje się do pojęć
    w nim nie zdefiniowanych (np. praca lub dyżur) wobec powyższego jego stosowanie
    jest niemożliwe:)
    a dywagacje o delegacjach :) no cóż to tylko kolejny smutny przykład, że rzeczy
    proste są w zasadzie niezwykle zagmatwane :)
    Pozdrawiam Wojtek