eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoData na karcie gwarancyjnej › Data na karcie gwarancyjnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Freeman <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Data na karcie gwarancyjnej
    Date: Sun, 13 Feb 2005 00:09:34 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <cum2c5$hgb$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010018149.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1108249797 17931 84.10.18.149 (12 Feb 2005 23:09:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Feb 2005 23:09:57 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: freeman_rsa
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:277750
    [ ukryj nagłówki ]

    Kłaniam.

    Dnia 21 lutego 2004 wygrałem w teleturnieju zestaw DVD. Dziś, ni z
    tego ni z owego przestały działać przednie głośniki, co uniemożliwia
    normalne korzystanie z zestawu. Mam pismo od producenta teleturnieju
    z datą j.w. stwierdzjące, że wygrałem itd. (nigdzie w piśmie nie ma
    mojego nazwiska ani adresu - wygląda to na standardowy kwit, jednak
    mam potwierdzenie zapłaty podatku od wygranej).

    Problem w tym, że na karcie gwarancyjnej dołączonej do zestawu
    widnieje data 05 lutego 2004 (data zakupu).

    Pytanie brzmi: Jeśli pójdę z tym do autoryzowanego serwisu
    producenta sprzętu to mnie oleje czy wykona naprawę na warunkach
    gwarancji?

    Nie jestem przecież użytkownikiem tego sprzętu od dnia zakupu i nie
    miałem żadnego wpływu na datę zakupu zestawu przez producenta
    teleturnieju. Można powiedzieć, że tak mógłby każdy zrobić, kto
    sprzęt kupił z drugiej ręki nawet 1 dzień przed zakończeniem okresu
    gwarancji i żąda naprawy rok później na warunkach gwarancyjnych.
    Jednak w tym przypadku otrzymałem sprzęt z już podpisaną kartą
    gwarancyjną i nie wiem co z tym zrobić, a czas goni...

    Na co się powołać, jeśli serwis odmówi naprawy gwarancyjnej?

    --
    Radek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1