  • 1. Data: 2005-10-24 07:22:42
    Temat: Darowizna.
    Od: "pola" <d...@p...onet.pl>

    Mam pytanie. Dostałam mieszkanie własnościowe M4 w drodze darowizny od babci
    jeszcze jako będąc panną. teraz jestem mężatką i w związku z tym mam pytanie
    czy w razie rozwodu mężowi przysługuje część tego mieszkania czy tylko co do
    niego wniósł.
    Z góry dziękuje za podpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-10-24 08:13:22
    Temat: Re: Darowizna.
    Od: "KAZIMIERZ KOTOWICZ" <k...@w...pl>

    Użytkownik "pola" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pytanie
    > czy w razie rozwodu mężowi przysługuje część tego mieszkania czy tylko co

    Witam
    Darowizna stanowi Twoją odrębną własność.

    Pozdrowienia KK

  • 3. Data: 2005-10-24 11:26:00
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    pola wrote:
> [...]
    > czy w razie rozwodu mężowi przysługuje część tego mieszkania czy tylko co do

    Nie przysługuje mu.
    Rzeczy które posiadałaś przed ślubem są tylko twoje.