    From: Paweł Skarżyński <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dane osobowe bez zezwolenia GIODO
    Date: Sun, 20 Oct 2002 11:50:44 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@213.155.182.133

    Witam!

    Przymierzam się do tworzenia hobbystycznej strony internetowej i
    chciałem się dowiedzieć jakie dane mogę gromadzić bez zezwolenia GIODO.
    Chodzi mi o zakładanie 'kont' na stronie.
    Użytkownik mógłby decydować, które dane będą dostępne publicznie, a
    które nie, miałby oczywiście możliwość ich poprawy bądź usunięcia.
    Mógłby też stosownego 'disclaimera' akceptować (że on wyraża..., że ja
    daję prawo do... itp.).
    Wszystko to jednak może nie dawać mi prawa do gromadzenia danych. Co
    więc mogę (albo czego nie mogę) przechowywać aby nie musieć występować o
    zezwolenie?

    Paweł Skarżyński