    From: "martinus" <m...@f...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dane osobowe - Straż miejska !
    Date: Fri, 22 Aug 2003 11:17:29 +0200

    Miałem ostanio taki przypadek - straż miejska doczepiła się do mnie co do
    picia alkoholu w miejscu publicznym co akurat nie było zgodne z prawdą gdyż
    wchodziłem właśnie do ogródka z piwem z piwem w ręku (no ale cięzko by to
    było udowodnić)- ale wyjątkowo nie miałem przy sobie dokumentów i zaprosili
    mnie na komisariat gdzie telefonicznie ustalili (potwierdzili) moje dane
    osobowe. Nie dostałem mandatu ale pouczenie. Mam pytanie co się dzieje z
    moimi danymi osobowymi w tym momencie które ustalili strażnicy na
    komisariacie - czy ktoś je przechowuje i czy są objęte tajemnicą czy też
    policja (straż) może je udstępniać. Pytam bowiem słysząłem że istnieje
    proceder iż dane takie są udostęniane osobom lub instytucjom które zajmują
    się np. leczeniem uzależnień. Czy może jeśłi nie dostałem mandatu to kartka
    z notesu strażnika trafi do kosza ?
    prosze o poradę
    Andrzej