    From: "Wojtek P." <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dane osobowe
    Date: Sat, 6 Apr 2002 23:00:04 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@dial1137.wroclaw.dialog.net.pl

    Witam sznownych grupowiczow,

    nie jestem prawnikiem i zupelnie sie na tym nie znam. pewnie takiego wynajme, ale
    moze wy mi powiecie czy jest sens.
    otoz bylem na wakazjach z pewnym biurem podrozy. nie bylem z nich zadowolony i
    skladalem reklamacje (oczywiscie nie zostala uznana ;( ). jak sie domyslacie firmy z
    ktora pojechalem - nie lubie.
    jakze bylem zdenerwowany, kiedy pare dni temu przyszlo do mnie (poczta na moj adres)
    zaproszenia na drzwi otwarte, ulotki reklamowe, i takie tam ... wlasnie z tego
    biura.
    sprawdzilem podpisywana umowe. NIE wyrazalem nigdzie zgody na wykorzystywanie moich
    danych.
    domyslam sie, ze moge pozwac ich do sadu za nie prawne gromadzenie moich danych
    osobowych. powiedzcie mi jednak czy mi sie to oplaca ? znaczy sie, moze ktos wie,
    jakie odszkodowania sa w takich procesach. czy jest o co walczyc (oprocz zasad !)

    dzieki z gory za odpowiedz !

    Pozdrawiam
    Wojtek P.