  • Data: 2003-02-27 15:16:04
    Temat: DZIALALNOSC GOSPODARCZA
    Od: "Sebastian Jasielski" <t...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam jeszcze 17 lat - 1985.04.29 i chcialbym otworzyc dzialalnosc
    gospodarcza. Niestety jestem niepelnosprawny mam 1 grupe inwalidzka. Jakie
    oplaty i czy musze czekac z tym do 18 lat? Czy bede placic z ZUS? Bede
    otrzymywac rente socjalna. Mam tate juz pelnoprawnego emeryta oraz brata tez
    niepelnosprawnego lat 24, ktory dostal jeszcze rente z ZUSu. Jak
    najkorzystniej miec owa dzialalnosc ? Niektore firmy niestety nawet do
    zamieszczenia bannera chca faktury, a celem tego jest
    http://akcja-pomoc.home.pl niestety wraz z bratem zbieramy i czepiamy sie
    wszystkich pomyslow.

    Dziekuje za pomoc i WSPARCIE akcji.