  • 1. Data: 2002-07-23 08:05:47
    Temat: DODATEK DO LEX'a poszukiwany !!!
    Od: "SapeR" <s...@e...com>

    Witam serdecznie ,

    Widzialem, ze wyszedl taki ladny dodatek do LEX'a
    pt. INFORMATOR PRAWNO-GOSPODARCZY,
    w ktorym sa tresci Monitorow Sadowych i Gospodarczych !
    Mam ogromna prosbe - gdyby ktos mial dostep do tegoz
    programiku i mogl mi wyszukac jedno ogloszenie z rejonow
    przelomu 1998/99 r., bylbym bardzo wdzieczny !
    Sprawa jest pilna, bo jak nie wskaze jakiegokolwiek sladu
    pewnego postanowienia za w ciagu jednego dnia, to mi spada
    termin , a jak to w naszych KRSach jest, to kazdy wie - i tak nie
    mam szans tam sie dostac ! Przy przeszukiwaniu recznym najadlem sie
    tylko kurzu w Bibliotece, ale zeby wszystko przejzec, musialbym poswiecic
    tydzien !

    Bardzo prosze o jakis sygnal !

    Pozdrawiam

    ms