    From: Mariusz <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: DG i spółka cywilna.
    Date: Mon, 28 Apr 2003 16:45:49 +0200

    Witam !
    Chciałbym prowadzić nową działalność w formie spółki cywilnej ze
    znajomym.

    Obecnie prowadzę działalność gospodarczą w innej dziedzinie w innym
    miescu
    i nie chciałbym z tego rezygnować.

    W Urzędzie Miejskim Pani powiedziała że dla potrzeb nowego biznesu
    nie mogę założyć nowej działalności - jeden człowiek może mieć tylko
    jedną działalność.
    (choć dzwoniłem w tym samym temacie do gminy w innej miescowości i tam
    można mieć wiele działalności - dokładniej wiele Zaświadczeń o
    prowadzeniu DG z różnymi
    numerami)

    Więc proszę podpowiedzcie Grupowicze jakich zmian powinienem dokonać aby

    usyskać taki efekt:

    Nazwa starej firmy: X
    Siedziba starej firmy: XX
    Przedmiot działalności starej firmy XXX
    Miejsce wykonywania (siedziba) XXXX

    Nowa działalość:
    nazwa nowej firmy Y
    Siedziba nowej firmy YY
    Przedmiot działanlości YYY
    Miejsce wykonywania YYYY

    Jak rozszeżyć o wpis do ewidencji o pozycje Y tak aby na tej bazie móc
    prowadzić działalność z drugą osobą w formie spółki cywilnej ???

    Pozdrawiam
    "Stentor"