eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDG a import z przeznaczeniem na dalszą odsprzedaż. W miare pilne.... :) › DG a import z przeznaczeniem na dalszą odsprzedaż. W miare pilne.... :)
  • Data: 2005-10-05 20:16:15
    Temat: DG a import z przeznaczeniem na dalszą odsprzedaż. W miare pilne.... :)
    Od: "Krzysztof Winnicki" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam..

    Już na wstępie chciałbym zaznaczyć, że sprawa
    nie będzie prosta.. przynajmniej dla mnie :)

    A mianowicie..
    Jestem studentem I roku studiów niestacjonarnych.
    Niedawno zarejestrowałem się jako bezrobotny
    w Urzędzie Pracy.
    Otóż, jako że nie chciałbym zostać bezrobotnym
    na zawsze, planuję otworzyć własną działalność
    gosporadczą.
    Mam już pewne plany co do branży, w którą chciałbym
    wejść, ale dręczy mnie kilka pytań.
    Zdradzę kilka potrzebnych szczegółów.

    Chciałbym importować z USA odzież markowych firm
    (typu: Adidas, Nike itp.). Nabywałbym ją w sklepach
    internetowych.
    Produkty te byłyby oryginalne, będę posiadał wszelkie rachunki z tych
    sklepów.

    I tu się zaczyna problem.

    Czy mój tok myślenia jest odpowiedni, czy ktoś może
    się do tego przyczepić ?
    A mianowicie mam na myśli producentów tejże odzieży.
    Czy towar zakupiony w Stanach mogę wprowadzać na polski
    rynek ?
    Czy może jest tak, że musze mieć jakieś pozwolenie producenta na import
    towaru na własną rękę z Ameryki ?
    A może to producent ustala jakie wzory, modele czy typy mają być sprzedawane
    w danym kraju.

    Jednym słowem, czy import na własną rękę nie wpakuje
    mnie w jakieś kłopoty.

    Ps. Nie mam na myśli ilości np. 100 czy 200 szt. produktu danego producenta,
    a jedynie kilkadziesiąt sztuk miesięcznie.

    Z góry dziękuję za okazaną pomoc

    Krzysztof Winnicki