  • 1. Data: 2005-10-04 17:58:32
    Temat: DAROWIZNA CZY TO SIĘ OPŁACI I JAKIE KOSZTY ??? POMOCY !!!
    Od: "Andrzej Neuman" <a...@p...pl>

    Witam !!
    Z góry dziekuję, że ktoś zainteresuje sie moją sprawą.
    A więc tak, mam babcię ( nie biologiczną, ) która sporządziła testament na
    mnie. Dziedzicze w nim mieszkanie. Jednak sprawy spatkowe długio trwają
    itp. Czy istnieje lepsza forma przepisania mieszkania na mnie bez
    dużżżżżych kosztów, ( patrz podatki itp. )??
    Czy darowizna wchodzi w rachubę i na jakiej zasadzie to działa.

    DZIEKUJĘ I POZDRAWIAM

    Andrzej

  • 2. Data: 2005-10-04 18:16:53
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Neuman wrote:
> [...]
    > dużżżżżych kosztów, ( patrz podatki itp. )??
    > Czy darowizna wchodzi w rachubę i na jakiej zasadzie to działa.

    Ustawa o podatku od spaDków i darowizn.
    Okolice artykułu 16, tam są tabelki ile się płaci podatku.
    Ponieważ, jak piszesz nie jest to babcia, to podatek około 12%.

  • 3. Data: 2005-10-04 18:24:52
    Od: "Andrzej Neuman" <a...@p...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

    > Ustawa o podatku od spaDków i darowizn.
    > Okolice artykułu 16, tam są tabelki ile się płaci podatku.
    > Ponieważ, jak piszesz nie jest to babcia, to podatek około 12%.

    DZIĘKUJĘ za POMOC !!!!