    From: "Galileon" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czyżby impas???
    Date: Tue, 8 Apr 2003 13:07:46 +0200
    Sender: g...@p...onet.pl@62.181.188.158

    Witam,
    Może ktoś z was grupowicze będzie miał jakiś pomysł, bo ja przyznam się
    szczerze nie mam ,
    więc sprawa ma się tak:
    1 kwietnia skradziono mi samochód. Kilka dni temu dostałem informację od
    pewnej osoby
    która wie, kto mi to auto skradł. Złodziejem okazał się być 18 letni dres.
    Auto sprzedał dalej jakiemuś
    znajomemu. No i teraz tak, wiem kto ukradł, (informacja jest pewna na 100%),
    ale nie wiem jak odzyskać auto. Policja może go zwinąć, ale pewnie po 48h go
    wypuszczą (dres pewnikiem się nie przyzna) po czym zadzwoni do tego co kupił
    i auto wyląduje w jeziorze, albo zrobią sobie ognisko.
    Naprawde nie mam pomysłu jak to załatwić. Chodzi mi tylko o odzyskanie
    samochodu.

    Pozdrawiam
    Gali.