  • 1. Data: 2004-07-18 19:21:35
    Temat: Czysto teoretyczne rozwazania
    Od: "XX" <X...@i...net.pl>

    Przypuscmy ze na jednej z ulic stoi sobie prywatna kamienica. Na parterze
    tegoz budynku znajduja sie sklepy a na pietrze fryzjer i sklep z czesciami.
    Zaglebiajac sie dalej w tych naszych rozwazaniach przypuscmy iz od jakiegos
    czasu istnieje konflikt miedzy wlascicielem kamienicy a mna. I teraz pytania
    jak mam wejsc do tego fryzjera na I pietro skoro wlasciciel budynku nie
    zamierza mnie do niego wpuscic ?? Oraz kolejne pytanie jak juz znalazlem sie
    nie tym I pietrze i wracam od fryzjera na parter i napotykam na klatce
    schodowej wlasciciela ktory nie chce mnie przepuscic na dol to jak mam tego
    dokonac ?? Czy istnieje prawna mozliwosc azeby nakazac wlascicielowi budynku
    wpuszczenie mnie do srodka w celu ostrzyzenia sie ?? Oraz czy istnieje
    prawna mozliwosc zeby nakazac jemu wypuszczenie mnie z budynku ?? Jakie
    przepisy narusza dzialanie wlasciciela ??

  • 2. Data: 2004-07-18 21:36:27
    Temat: Re: Czysto teoretyczne rozwazania
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 18 Jul 2004 21:21:35 +0200, XX naskrobał(a):

> [...]
    > Czy istnieje prawna mozliwosc azeby nakazac wlascicielowi budynku
    > wpuszczenie mnie do srodka w celu ostrzyzenia sie ??

    jeżeli sam fryzjer nie będzie interweniował to za bardzo nie masz jak.

    > Oraz czy istnieje
    > prawna mozliwosc zeby nakazac jemu wypuszczenie mnie z budynku ?? Jakie
    > przepisy narusza dzialanie wlasciciela ??

    a tego juz nie może robić - bezpodstawne zatrzymanie. Ograniczanie wolności
    jest dopuszczalne w szczególnych przepadkach.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-07-18 23:53:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "XX" <X...@i...net.pl> napisał w wiadomości

    Właściciel kamienicy może ograniczyć Ci dostęp tylko i wyłącznie do części
    "prywatnej". Nie może tego czynić w odniesieniu do udostępnionej publicznie.
    Jego próba zatrzymania Twojej osoby stanowi bezprawne pozbawienie wolności.
    Zakładając, że nie będziesz niszczył tam niczego, bo wówczas z jego strony
    byłoby to jak usprawiedliwione prawem ujęcie na gorącym uczynku.

  • 4. Data: 2004-07-19 20:06:57
    Od: "XX" <X...@i...net.pl>

    Tak tez myslalem przypomnial mi sie art 41 Konstytucji z 2.IV.1997 r