    From: "Arek" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czym jest podpis?
    Date: Fri, 9 May 2008 01:35:42 +0200
    Sender: a...@c...chello.pl

    Witam, mam pytanie dotyczące podpisu. Czym właściwie jest podpis? Czym się
    różni podpis od napisania swojego imienia i nazwiska? Ja powiedzmy mam w
    dowodzie podpis gdzie używam małych i dużych liter, kiedy ktoś chce abym mu
    napisał swoje imie i nazwisko(kiedy ktoś chce np. się ze mną jakoś tam
    skontaktować, itp) używam wówczas drukowanych liter... . Czy napisanie
    drukowanych liter jest też podpisem jeżeli NIGDY się tak człowiek, nie
    podpisuje pod jakimiś tam pisamami, umowami, itp?

    Co do bazgrołów. Jak odróżnić coś co jest zwykłym bazgrołerm od parafki?

    Generalnie spotkałem się z opinią, że bada się jak się dany człowiek
    podpisuje..., i sprawdza się np. w dowodzie osobistym wzór jego podpisu,
    itp. Czy mam rację? Chyba nie jest tak, że każdy jeden bazgroł, każde jedne
    napisanie swojego imienia i nazwiska(literami drukowanymi, żeby było super
    czytelnie i tak, żeby było zupełnie inaczej od tego jak się zwykle człowiek
    podpisuje)jest już podpisem/parafką?