  • 1. Data: 2005-01-06 10:37:12
    Temat: delegacja - czas pracy
    Od: gazebo <g...@p...pl>

    Znajomy ma możliwość wliczenia przejazdu w czas pracy. Nie wiem czy
    wynika to ze specyfiki umowy z pracodawcą, nienormowanym czasem pracy
    wynikającym z delegacji (wg niego) czy konkretnych zapisów w ustawie
    (np. odległości), na ktorych można by się oprzeć.
    --
    careful with that axe Eugene!

  • 2. Data: 2005-01-06 10:51:32
    Temat: Re: delegacja - czas pracy
    Od: "Marcin Luty" <m...@n...pl>

> [...]
    > wynikającym z delegacji (wg niego) czy konkretnych zapisów w ustawie
    > (np. odległości), na ktorych można by się oprzeć.

    Nie mam na poparcie moich slow zadnych przepisow ale u nas rozlicza sie w
    ten sposob:
    delegacje krajowe - od czasu rozpoczecia podrozy + delegacja + do czasu
    zakonczenia podrozy (potwierdzeniem sa np. bilety z pociagow z zaznaczonymi
    godzinami)
    delegacje zagraniczne - licza sie od czasu wylotu/odjazdu z ostatniego
    lotniska/stacji przed granica - czyli jezeli lece z Krakowa do Moskwy to
    delegacja zagraniczna liczy sie od czasu wylotu z Warszawy, i to samo w
    druga strone

    Marcin "Foka" Luty Kraków
    www.martinl.neostrada.pl - galeria lotnicza