  • Data: 2003-01-21 09:06:52
    Temat: Czy zaskarzona decyzja urzednika obowiazuje?
    Od: d...@y...com (Dariusz Dabkowski) szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Sytuacja jest nastepujaca: Po drugiej stronie drogi przy moim domu
    jest parking, a za nim posesja. Obie dzialki naleza do tej samej
    osoby. Na tej posesji na 3 kondygnacji wlasciciel postanowil urzadzic
    dyskoteke. Przy wydawaniu pozwolenia (zmiana decyzji o warunkach
    zabudowy i zagospodarowaniu terenu) o zgode zapytano tylko
    bezposrednich sasiadow. Odwolanie do Samorzadowego Kolegium
    Odwolawczego nic nie dalo i sprawa znalazla sie w NSA. I tu moje
    pytanie: Czy poki sprawa jest rozpatrywana przez NSA, decyzja o
    pozwoleniu na urzadzanie dyskotek jest wazna? Jesli nie, na jakiej
    podstawie mam zarzadac jaj zamkniecia?
    Ewentualnymi dodatkowymi szczegolami sluze na priva.
    Bede wdzieczny za kazda pomoc

    d...@g...art.pl
    "Nie dajcie gnuśnieć umysłom, grajcie w Go"