  • 11. Data: 2010-02-05 21:46:24
    Temat: Re: Czy warto zgłaszać małe wypadki w pracy?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    wiadomościnews:hkhq77$vcm$1@news.onet.pl...

    > Naruszył, bo?

    Taka smutna prawda, że wylecieć może choćby za kradzież.
    Skoro zakład tak podchodzi do sprawy bezpieczeństwa, to nie widzę
    przeszkód żeby taki pracownik nie okazał się złodziejem którego trzeba z
    roboty wywalić.

  • 12. Data: 2010-02-05 21:50:41
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Lepton pisze:
    > Co o tym myślicie? Mój przełożony jak na razie tylko
    > odnotował fakt zaistnienia zdarzenia, a lekarz w firmie w punkcie
    > pomocy doraźnej wykonał mi szwy i dał szczepionkę przeciw tężcowi. Co
    > mogę stracić nie zgłaszając wypadku w firmie? Czy ktoś z Was miał już
    > podobne zajścia?

    Stracić możesz wszelkie odszkodowania za skutki tego wypadku.

    Do tego generalnie zgłaszanie tego typu wypadków ma na celu jeszcze coś
    innego - jakiś zatrudniony BHP-owiec takie przypadki dostaje, analizuje,
    szuka przyczyny i ewentualnie sygnalizuje problem żeby w przyszłości
    uniknąć takiego wypadku.

    Bo ktoś kiedyś w takiej samej sytuacji dostanie tą rozporą w oko albo w
    skroń i nie będzie już tak fajnie jak u Ciebie.

    Natomiast jak firma tak do sprawy podchodzi, to może to jedna z tych co
    czujniki metanu na świeżym powietrzu trzymają żeby nie przeszkadzały. Bo
    dziś rozpora, a jutro Ci się sufit na łeb zawali, bo ktoś nie zgłosił bo
    by go ukarali?

  • 13. Data: 2010-02-06 00:20:51
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-05 20:26, Robert Tomasik pisze:

    > Użytkownik "JaromirD"<r...@q...pl> napisał w wiadomości

    > Może naruszył przepisy BHP.

    A może był pijany. Jak nie był pijany to niech sie upomina o swoje
    sprawy, nawet kosztem zwolnienia z pracy. Sąd go przywróci, albo
    dostanie jeszcze dodatkowe odszkodowanie.

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-02-06 15:31:22
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    Pamietaj, to twoje zdrowie i twoja glowa! Nie kierownika czy prezesa!
    A poza tym, pamietaj tez, ze jak beda redukcjie to malo kto bedzie pamietac,
    ze ustrzeges firme przed niekorzytnymi statystykami!
    Bo licze sie "JA".
    Zglos wypadek, tobie nic nie zrobia, takie gadanie kierownika o ukaraniu...
    terefere kuku, niech ukarze...
    Ciekawe za co?
    A jak to byl "przywal" w leb (sory za slownictwo heheh) to pamietaj - lba
    jeszcze zaden doktor nie zbadal:))
    rozumiesz mnie?