  • 1. Data: 2002-07-10 12:05:26
    Temat: Czy w Polsce można siać mak??
    Od: <f...@p...onet.pl>

    no właśnie można czy nie?

  • 2. Data: 2002-07-10 12:14:31
    Temat: Re: Czy w Polsce można siać mak??
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    f...@p...onet.pl wrote:

    > no właśnie można czy nie?

    O ile pamiętam to trzeba miec zezwolenie, zakontraktowac plon i chyba
    jeszcze komisyjnie palic słome.
    Generalnie - mozna, ale dużo z tym zachodu.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-07-10 17:19:40
    Od: <f...@p...onet.pl>

    ok dziękuję .
    pozdr.
    filemonek.

  • 4. Data: 2002-07-10 20:23:05
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > no właśnie można czy nie?

    Siać można, ale nie uprawiać.
    Patrz rozdział 5 ustawy z 24 kwietnia 1997 r. o przeciwdziałaniu narkomanii.

  • 5. Data: 2002-07-10 23:19:10
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl>

    Dnia Wed, 10 Jul 2002 22:23:05 +0200, Marcyś <m...@N...pl>
    napisał(a):

    >Siać można, ale nie uprawiać.
    >Patrz rozdział 5 ustawy z 24 kwietnia 1997 r. o przeciwdziałaniu narkomanii.

    Ciekawe dlaczego rząd nie zakaże sprzedaży alkoholu (innej postaci
    narkotyku) w ramach przeciwdziałania narkomanii (zwanej też
    alkoholizmem)? :-) Może dlatego, że na sprzedaży alkoholu ma niezły
    zysk, a ze sprzedaży kompotów z "maku" już nie (na tym, dzięki głupim
    ustawom rządowym, zarabiają, i to sporo, inni). Ciekawe dlaczego nie
    wpadli jeszcze na pomysł nałożenia akcyzy na handel makiem? :)

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org

  • 6. Data: 2002-07-11 12:31:23
    Od: "Tailer" <t...@k...net.pl>

    Bo czym by sie wtedy roznil Miler od dealera?

    Pozdrawiam
    Tailer

  • 7. Data: 2002-07-12 11:03:16
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > no właśnie można czy nie?

    I tu powiem tak .. zalezy jaki mak bo sa rozne odmiany maku w tym tez mak
    bez zawartosci tych substancji do produkcji narkotykow.

    Ale gdyby tak mozna bylo i ten z ta zawartoscia to bym sie nie martwil ..
    neich sie cpuny wytruja a bedzie mniej glupoty w polsce... szkoda ze w
    sejmie nie maja jakiegos szkodliwego czegos .. tez by sie zdalo coby wytepic
    ich jak szczory

    AJA

  • 8. Data: 2002-07-12 21:42:57
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl>

    Dnia Fri, 12 Jul 2002 13:03:16 +0200, "AJA"
    <n...@w...iie.pz.zgora.pl> napisał(a):

    >Ale gdyby tak mozna bylo i ten z ta zawartoscia to bym sie nie martwil ..
    >neich sie cpuny wytruja a bedzie mniej glupoty w polsce...

    Chociaż jeden głos rozsądku :-) Akurat nie zależy mi na tym, by
    ktokolwiek się "wytruł", ale każdy sam niech decyduje o tym, co zrobić
    z własnym życiem.

    Pozdrawiam
    TeDe